Voor wie
Deze module is geschikt voor jou, als je…
- Werkend bent
- Graag meer wil leren over feedback geven en/of ontvangen
- Inzicht wil krijgen in conflictsituaties
- Gemotiveerd bent om zelfstandig aan deze onderwerpen te werken
Onderwerpen die aan bod komen:
- Feedback geven: Feedback geven kan best spannend zijn. Daarom besluiten we (te) vaak om het maar niet te doen. Zonde eigenlijk! In deze module leer je hoe jij feedback kan geven waar de ander écht iets aan heeft.
- Feedback ontvangen: Het ontvangen van feedback kan best confronterend zijn. Misschien krijg je het gevoel dat je niet goed genoeg bent of voel je je aangevallen. In deze module leer je hoe jij open kan staan voor feedback en het op een positieve manier kunt ontvangen.
- Non-verbale communicatie: Communicatie gebeurt niet alleen via woorden. Eigenlijk gebeurt het grootste deel van communicatie non-verbaal, dus via je lichaamshouding, gezichtsuitdrukking en bewegingen. In deze module word je bewust van jouw non-verbale signalen en die van een ander.
- Conflicthantering: Conflicthantering is de manier waarop je met een conflict omgaat. Je kunt op verschillende manieren op een conflict reageren. In deze module krijg je inzicht in conflicten en in jouw persoonlijke conflictstijl. Ook krijg je praktische tips voor het omgaan met en voorkomen van conflicten
Direct aan de slag
Dit ledenvoordeel is voor iedereen in zorg en welzijn. Sluit je gratis aan bij IZZ, het grootste collectief in zorg en welzijn en profiteer direct van het voordeel. Meld je nu aan.
Ben je al lid van IZZ, (log in en) ga dan verder met bestellen.
Log in om gebruik te maken van dit ledenvoordeel